orka!

Sitter i telefon just nu -.- gjort det sen fem över åtta, än så länge i tjugo fem minuter.. Jävla telefon kö.. Jag ringde två minuter efter åtta! Hade dom öppnat linjen då? Neej! Usch ! Håller på och ringer till Dingle veterinär.. Min lilla häst är sjuk "/ Nej men det är efter sparken hon fick av Eya... Jätte svullet och jätte mycket vätska och så har hon väldans ont. Så hon behöver nog lite antibiotika eller ngt, så hon får lite hjälp :)
Vad brukar ni göra när ni väntar i telefon kö? Jag har sminkat mig, borstat tänderna, sjölt med flour : )
Måste snart åka till jobbet, och vet ni vad det innebär? Jag måste lägga på. Ringde ifrån hem telefonen.. Suck.. Och telefon tid har dom bara mellan 8-9... Suck! Undra om dom bara har en som svarar i telefonen.. Och det värsta är ju att dom inte säger vilken plats man har.. Utan det är bara, "du står fortfarande kvar i kön, var god vänta" Men jaha ?! Numer tio? Eller är jag först eller åååh!! Nu börjar moa bli lite arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0