natt natt!

Lägger in filmer ifrån studenten på youtube nu :P Så dom lär dyka upp här strax, eller imorgon bitti :)
I morgon ska jag trotsa mina sjuka baciller och bege mig till Överby för att ta av naglarna och sätta på nya :)
Sen ska jag köpa ett par nya jeans, faktiskt. Längesen jag gjorde det och tycker att jag förtjänar det (a)
Sen ska jag skicka mina slutbetyg till vuxen utbildningen, och sen ska jag sätta in student pengarna på banken och samtidigt betala ngr fakturor för korten ifrån balen :)
Min dag imrn helt enkelt, ska faktiskt ställa klockan, så jag inte sover bort hela dagen, ganska vanligt numera ;)
Nu blir det film,
natt!

Bjur på ett klipp nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0