morsning korsning!

Sitter här och har ont i hela kroppen :( Vaknade nyss, usch det är helt värdelöst att älsk jobbar, tycker han borde vara här och ta hand om mig :) Jag har iafl hans t-shirt på mig, så känner doften av honom, hihihi..
Mängder med jobb väntar mig i slutet av veckan, så jag tänker inte anstränga mig så mycket idag, så jag har krafter tills dess...
Ska snart orka resa mig ifrån stolen och bege mig ner till köket, frukost står näst på min att göra lista,
vet ni vad jag ska göra sen? Jag ska köpa det sista avsnittet av greys, så de så!
Ska faktiskt försöka lägga in grejer ifrån studenten idag, när jag ändå sitter här menar jag :)
Sen i eftermiddag får jag och mamma åka till stallet, känner mig inte tillräckligt pigg i skallen, så inge bra idé om jag kör bil, så bäst att hon åker med :)

Puss på er!
Visst bara man älskar henne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0