Ja med vi bloggar om det!


Mmmm! Herregud! Jag vågar, om jag vågar. Finns inget med dig jag inte vågar. Men det är inte värt det. Yes, jag minns vad vi sa, tycker själv att det inte var jag som inte höll det vi sa utan det var faktiskt du. Du får ursäkta men sanningen är att du kan vända dig till personen bredvid dig och fråga. För alla ser. Alla vet. Och mina läppar har inte ens yttrat sig om det. Så du är blind. Så ja, det funkar inte. Tänker inte lägga ner tid på att försöka förklara för en människa om vad den personen gör som är så fel. För är personen inte medveten om det. Ja då kan de banne mej kvitta, vet inte om du lever i förnekelse. Men det är inte värt det. Pratade med en god vän till dig, kommentaren var, upptäckte du det nu? Så jag är inte ensam om att känna som jag känner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0