Imorgon, imorgon smäller det!

yes, you heard me!
I morgon är det torsdag, dagen jag tar studenten.
Visst är det fräckt? Att man har nått så långt? :)
Jag kan inte förstå att jag lilla Moa Nanny Karlsson tar studenten imorgon!
Landbadet igår var grymt kul!! Kommer upp en video sen när Mattias tar ett nattbad i poolen x)
Nej det var jätte skoj ;) Nykter var jag, tråkigt nog. Ångrade mig lite när jag väl var där. Men känndes skönt att kunna köra hem :)
Nu ska jag snart till skolan :O Vi ska öva på in marschen i Agnebergshallen, sen sticker klassen ut till mitt stall och fixar flaket... Fattar inte att, JAG SKA TA STUDENTEN!!!

Nej nu ska jag pysa iväg och sväva på moln!
Imrn kommer älsk!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0