Hela fyra månader!!!


Vår väg korsades, av en ren slump. Verkligen av en ren slump.

Du hade åkt ifrån Brastad till Uddevalla för att gå på krogen.

Jag skulle ut med min förra kompis Kajsa och Cecilia.

Vi laddade gärnet med sång och galenheter här hemma innan vi gick

ner till Cheers. Det var första gången Kajsa gick ut i Uddevalla.

Hon kommer nämligen ifrån Hunnebo.

 

Jag och Cecilia såg ingen direkt som vi kände inne på Cheers.

Men Kajsa gjorde.

Hon såg Marcus och hans kompisar.

 

Det var en galen kväll. En sjukt galen kväll. Jag var på topp.

Efter så lång tid på botten. Så var jag på topp. Jag levde, jag

var lycklig.

 

Du bara satt där, med ditt leende, åh jag älskar ditt leende.

Du drog en raggnings replik på mig, en töntig en. En rolig en.

"Kan jag få ditt nr så jag kan busringa till dig sen?"

Föll jag? Om jag gjorde. Jag föll direkt för dig, hårt också.

Riktigt hårt.

 

Det var den 22 Januari.

Den 22 Februari blev det du och jag.

& det är verkligen det bästa som har hänt mig.

 

Du har visat mig så mycket Marcus.

Du har visat mig vad äkta lycklig kärlek är.

Du har fått mig att lära känna mig själv

ordentligt.

 

Du träffa mig när jag var som värst, hade den värsta perioden

i mitt liv, jag var på botten.

Ändå föll du för mig.

 

Du står mig nära nu, väldigt nära.

Läskigt nära. Närmare än någon annan.

 

Kan bara säga tack, du har fångat mig.

Jag älskar dig Marcus.

 


Kommentarer
Postat av: B

Prinsessan Sockersöt du är värd all lycka och kärlek som bara finns så glad att du hittat din Prins <3

2010-06-23 @ 09:51:34
Postat av: josefine

så glad för din skull moa :)

2010-06-23 @ 14:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0