Gå på magkänslan för faaan!

Gick bra idag!!
När jag kom fram till stallet runt fem där i morse, så var Garbo helt ok. Hon var inte alls sådär halt längre. Men de tänkte jag inte mycket mer på.
Två timmar tog det att få på henne. Sen gick själva resan bra, jag var faktiskt inte trött som jag trodde jag skulle vara utan de gick bra att köra :) ( Fast vi råkade köra fel in i ett bostadsområde )
Väl framme på kliniken skötte hon sig jätte bra :) Var lugn och snäll...
Undersökningen tog kanske tre minuter???
Sprang fram och tillbaka med henne, och sen böjde vi henne en gång och så sprang jag igen och så sa han att det inte var ngn fara med leden, det är muskeln som fått en smäll... Jätte skönt att höra faktiskt :)
Men lite surt att det gick på 1600 :- men aja, nu vet vi iafl att hon är helt okej :) 
Så skritta 20 minuter i en vecka nu, och sen rida som vanligt igen :)
På vägen hem hade vi de lite spännande...
När vi skulle ifrån sjukhuset så ah, det var lite svårt, sluta med att vi hamna på en liten parkering och inte kom där ifrån så en man fick hjälpa oss att backa ut bilen...
Så tänkte vi att vi springer in på häst shoppen nu när vi ändå är i Skara.. Mjo tjena!
Vi lyckades parkera så att vi varken kunde köra framåt eller bakåt för då hade vi tagit en släpvagn eller en bil... Men ett par goa snickare hjälpte oss :) !! Snälla folk i Skara! Men efter den incidenten tänkte vi att nej, vi åker istället, och de var nog bara bra för min plånbok :P Men donken blev det iafl. Sen när vi körde, så hade vi en
traktor framför oss, så sa både jag och Sandra att kolla det ser ut som de inte är ngn som kör?! Äre en unge eller?!? Vi kollade mycket noga och mycket mycket länge innan vi körde om.. Och upptäckte att det var en sån där hjultraktor, som för de första stod med fronten vänd emot oss, på en stor vagn och den blev dragen av en traktor.. Ja, vi var lite trötta kanske..
När vi kom hem så fick Garbo duscha, oj så hon älskade det! Helt sjuuukt hon blev helt galen i vattnet :)
Vart en heeelt galen dag, och jag är så sjuuukt trött, sovit tre timmar men känner mig som en zoombie verkligen "/ Så blir en hemma kväll idag, försöka hålla ögonen öppna i en timme till, sen äre natten för mig :)
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0