för idag är det min dag!

Idag fyller jag år... 19 år.
Klockan är snart sju och jag har varit uppe sen 05,30, snooza inte ens :) Stolt!
Ska snart bokstavligt talat slänga mig på telefonen och ringa upp till Skara.
Veterinären var ju och kolla på Garbo igår, och hon tyckte vi borde till klinik typ nu, typ igår.
Kunde va leden som fått en spark, och det kunde sluta väldigt illa om de gick för långt.
Ledvätskan försvinner, det blir ben mot ben, oså växer de ut ett till ben? Ah.. Ngt jätte konstigt.
Inte mitt område de där.
Så igår, ja då var jag kanske lite instabil...
Hur ska jag kunna åka iväg? Idag på min födelsedag har jag 3 jobb... 3 Stycken!
Börjar strax som barnvakt på de första jobbet, till ungefär 13,30 och sen åker jag dirket upp till Överby och har butiken tills stängning, sen efter de åker jag till Ljungskile igen och passar V&M, sover även över där..
Imrn börjar jag 08 igen och passar barnen till 13,30 och svishar upp till överby igen och har butiken tills stängning.
Så när i helgen kan jag åka till Skara?
Så ja, grät ett oh annat igår. Det var faktiskt skönt!
Men idag är ögonen en aning blodsprängda och även svullna, inte lite heller.
Så jag tyckte ju att jaja skit samma i att fira min dag idag då. Så min tanke va typ att kliva upp tio min innan jag skulle åka sätta upp håret i en toffs och borsta tänderna. Men sen slog det mig, fan du har tre jobb! Cash! (fyra egentligen) och du fyller år! Så ta partyt dit du kommer :) Så de gör ja ! :) Klätt upp mig och gjort mig fin så nu ska jag fira min dag genom att vara töntigt glad hela dagen! Sådeså!
Men till garbo igen, får jag tid idag så löser det sig då åker mamma och pappa upp, hur nu de ska gå till.. hehe.
Men håll tummarna okej?
Sen tack för alla alla gratulationer?! Klockan är inte ens sju än och jag har redan fått mängder, så tack! :)
Nej nu har jag nr att skriva ner, och packa lite!! Höres kanske senare!
ciao




Tar på mig en bra attityd idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0