Det var sommar de!

Igår hade jag det super mys med Josefine på Hafsten, super kul vare ;) ! Vi köpte med oss cactus sallas, mums!
Efter de åkte jag till stallet och gav Garbo ett bad, härligt! :) Hon tycker det är ganska kul hon älskar att leka med vattnet ;) Tror inte jag vill sälja min älskling :( Usch vilket vela maja jag är!
Men iafl efter jag badat henne kom sandra så vi red ut, och efter det mocka vi ur allt i boxarna, yummie vad läcker man kände sig efteråt... Inte kanske..
Nu ska jag iväg till jobbet, blir att jobbad idag,imrn,fredag, lördag och söndag. Yey, gu så kul! :)
Njae, men pengar på kontot :P
Jusste ikväll ska jag och Sandra kolla på stall!
Ha det braao
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0