Ångest gånger tusen...

Lagt ut min bebis på annons, okej inte bokstavligt talat min bebis. Men min häst.
Jag har inte den tiden hon behöver och jag känner att det är kanske dags nu.
Men jag brottas med mina tankar fram och tillbaka hela tiden.
Ena studen, hur ska jag kunna leva ett liv utan en häst? Och sen kommer tankarna, att åh jag orkar inte åka till stallet idag... Jag är så kluven så det skriker om det.
Två stycken har hört av sig. Den ena verkar bra och den andra är jag lite tveksam över.
Puuh, tänker ju verkligen inte sälja bara sådär, inte till vem som helst.
Usch vet inte om jag vill sälja... ÅH hatar det här!
Nu åker jag till Havsten med Josseposs istället, hon muntrar alltid upp mig, alltid kloka ord, alltid förstående, lyssnar alltid, tänker och vrider och vänder på det precis som jag. En vän som bryr sig, åh min älskade Josefine helt enkelt! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0